Wednesday, April 22, 2009

Huhu

Aku agak serabut lately nie..Ntahla..masih la try to accept the fact that our new structure will be effective soon..Just counting the day..Waha..Masih tak percaya..Tapi tu la kenyataannya..

Akupun pelik nape aku jadi cani..Terlebih tekanan..Akupun tak tau..Tulis email meraban..Date sume salah..Paling haru, aku boleh ingat arini ari Jumaat, siap takut orang dah balik pukul 5..Arrgh..What's wrong with me..Aku terasa aku orang paling mengong arini..Tah pape..Yang tak best tu, siap kantoi lagi, customer akupun boleh perasan yang aku buat silap..



Sebenarnya keje aku still kene attend customer jugak..Maybe sebab some customer tu ade good rappo ngan aku..So jadi tak kekeruan..Hahah..Adakah that's the right word..I don' t know..Boleh nyanyila.."Menghitung hari..Detik demi detik.." Itu kalau orang nak dapat something yang mengembirakan maybe la kot..Nasib baikla bos nampak baik jer..Taktau la kalau kemudian hari, jadi lain..Tak sangka die pun dah terasa sedih nak leave TM..



Clock ticking..Birthday coming again..Wondering jugak..Aku sambut birthday dengan keje yang bertimbun..Dah la tentative date tu suppose ade application testing..Walaupun bukan aku yang buat tapi dah kene ready sebab kalau ok je, aku dah kene masuk change terus..Rabu tu jugak..



Still the same, tade pape yang berubahpun...Kadang2 tu miss jugak zaman student dulu..Happy jer..Kawan-kawan sume gile2..Kul 3-4 pagipun kat uptown lagi..Sampai bf aku ngamukpun ade..Skrg ni masing-masing dah buat haluan sendiri..Lagi la ramai yang da kawen...Kawan-kawan rapatpun duk bising kat aku, bila plak turn aku..So far, aku tak leh kasi pape..Sebab memang takde papepun..Takde ape yang nak dihebahkan..X-X akupun yang aku tau 3orang dah menamatkan zaman bujang masing-masing..bagusla..Siap ade yang invite aku lagi..Aku bukan takmo datang, tapi clash ngan wedding sedara mara aku..

Bukan tade orang nak kat aku, tapi aku slalu xleh ngam ngan orang yang nak kat aku..Ntahla maybe blom ade jodoh lagi..That's why jadi camtu..Nak tulis lebih2 matapun da ngantuk..so sukup setakat ni je la..

0 comments:

© Me,myself and I... - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart