Tuesday, April 7, 2009

Hadiah Untuk Emak..

Bercakap tentang hadiah ni, ni first time bagi hadiah lepas bonus..Slalu aku bagi duit jer..Tapi sebab ekonomi meleset sket ni, bagi hadiah jer la..Mula-mula tu agak pening jugak tak tau hadiah ape yang sesuai nak bagi kat Mak nih..Teringat pasal yang die kata handbag die dah problem, tu yang ingatkan nak bagi die handbag tu..
Survey2 kebetulan dekat The Curve, ade Liz Claiborne buat sale..So belikan la..










Masa balik kampung aritu dah bagila kat mak..Nasib baik mak ok..Die kata die tak pakai buat "basan" (actually short form of basahan, hehe..orang muo tau la)..Uda pulak siap cakap, kalau mak bawak pegi masjid, dah macam datin dah..sebab bawak beg mahal..Biarla daripada beg tu diperam je..
Die kata kalau pegi jalan, nak bawa telekung, die pakai..Sebab beg ni agak besar sikit..Ok la tue..
Lagi satu, aku belikan mak kain pasang-batik terengganu ngan tudung bawal handmade..Bukan ape, teringat yang tudung mak yang along bagi dah terbagi kat Dayang..hehe..takpe la..
Corak baru ni, kira paling latest la kat pwtc aritu, last day persidangan umno..bukan nak bersidang..sibuk nak bershopping..sempat jugakla beli baju aku ngan mak..tapi ni tunjuk yang mak punye je..hehe



Mak kata tudung tu ok, tapi baju tu terang..Punyela susah nak cari color gelap..Itu considered gelap dah tu..Die kata terang..Aku suruh mak ambik je..Along bagi mak color lagi terang..Cakap kat mak..Kalau orang tanya, cakap anak bagi..
Uda siap cucuk2 lagi, kalau mak tak nak, die nak..die bayar kat aku..ish2..orang bagi kat mak..
Takpe, lain kali kalau pergi persidangan tu ade yang cantik, aku belikan..tapi kene bayar balik la..hehehe...

Tapi..orang memang ramai giler time tu..rasa penyek punggung aku dibuatnye..terhimpit teruk..Sebab ramai sangat orang..Fikir 2-3 kali jugakla kalau nak pergi lagi tue.. :P

1 comments:

cikin said...

wahhhh... bestnyer beg tu.. if ur mom xnak i nak.. hehhehh..:)

© Me,myself and I... - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart